FK och BF.

Sitter och väntar på att försäkringkassan ska ringa upp, då jag fortfarande inte har hört av dom sedan jag blev sjukskriven den första.
Känner lustigt nog att jag skulle behöva veta om jag får någa pengar den här månaden...
Inatt när jag inte kunde sova så låg jag(för sjuttiofemte gången)och läste igenom dagarna innan Stella föddes.
Lite komiskt hur jag hade problem med försäkringskassan då också...
Hur eller hur så fick jag precis just nu papperna från FK, så då är det bara att fylla i!

Har fått en sådan jääkla halsbränna när jag ligger ner, så blir inte jättemycket sömn på grund av det. Blir lite tankar och funderingar istället, som den här räkningen från inatt:

Stella skulle ha blivit ett år gammal om 15 dagar.
Hon kom 27 dagar för tidigt.
Stellas lill-syskon har 37 dagar till beräknat födsel(BF).
Skulle den få för sig att komma lika många dagar för tidigt som Stella, så är det bara tio dagar kvar, den 3'e september!

Nu tror jag inte att den kommer så pass tidigt, men lite kul att räkna på! Och hur häftigt vore det inte om den kom den tredje?!
Men stanna så länge du behöver. Jag är nöjd med att "veta" att du som längst är kvar 51 dagar. 
Gör du det så blir du utkörd!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0