Onsdag.

Soligt idag också, så får nog bli en sväng till stranden idag också. Gräva ner magen i sanden och slumra en stund!
Ikväll blir det fotboll i Frediksberg!

Har just sett ett gripande repotage från Afrikas horn. Så hemskt.
Dom räknar med att 3.7 miljoner kommer att dö av svält. Och här sitter jag och äter Polly till frukost.
Det är så mycket man skulle vilja göra, men hur vet man att hjälpen kommer fram??

När man läser om sånt här, så inser man hur bra man har det. Egentligen.




Kan knappt se den här bilden.
Då är det illa!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

det är så sorgiligt, bilden gör så ont att se. jag skänkte pengar till afrikas horn i går, jag tror det är bättre att skänka en slant och hoppas att det kommer fram än att inte göra något alls, då har man alla fall försökt. Hoppas du mår bra och lycka till med resten av graviditeten. Kram!

2011-08-03 @ 17:30:20
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: lovisa

...och så säger folk nej till att runda upp sitt lindexköp med 10 kronor. förstår inte hur folk har mage. "jag skänkte tio kronor när jag handlade igår". jaha, så du kommer sakna 20 kronor alltså? folk alltså!

2011-08-03 @ 20:59:29
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0