Söndag!

Helgen över, och snabbt har den gått!
En supertrevlig helg, där jag har hunnit med lite av varje. Igår blev det marknad(tråkig), fotboll(förlust), minigolf(vinst!), mat på Åströms(gott!), och kvällen avslutades här hemma med film, The tourist(bra!).
Allt med trevligt sällskap:)

Idag har jag mest legat och slappat. Gått runt i min sprickfärdiga mysdräkt och haft det bra!
Var på kyrkogården och fick lite frisk luft, och en sväng hem till svärföräldrarna.
En tvättmaskin tvättad, men annars har det inte blivit mycket gjort. Men är det söndag så är det!
Tycker förövrigt att det är SÅ skönt väder!
Jag är helt klar med sommaren, och längtar till hösten med alla tända ljus..
Love it!

Nej, bäst att ringa mamma och planera upp morgondagen! Blir en sväng till Kalmar och leta födelsedagspresent till C. Över en månad kvar, men eftersom man inte vet när lillen tänkt titta ut, och man aldrig vet vad dom händer, så vill jag ha det klart.
Ska även utnyttja min present jag fick när jag fyllde år, en sminkkurs på Make Up Store, där jag ska bli sminkad, få tips och råd, och därefter får välja ut lite produkter.
Kul!=)



Är föresten peppad på att börja mitt "nya nyttiga liv" nu efter semestern.
Blivit allt för mycket skräpmat.
Kom till den insikten efter att jag klämt i mig nästan ett helt paket Ben & Jerrys.
Varför kan jag aldrig få dom här insikterna innan jag vräkt i mig!?;)

Vecka 34(33+1) nu föresten!
46 dagar kvar till BF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0