Torsdag.

Inatt har det varit helt bananas i magen, och jag har inte sovit många minuter i streck. Vet inte vad den har styrt med där inne!?
Blev att jag låg kvar i sängen till 12, och inte ens då kände jag mig utvilad.

Blev en sväng till Kalmar iallafall, där det blev lite småköp, och nu sitter vi hemma hos mamma.
Chirtsoffer och pappa ser på hockey och jag käkar nybakade bullar.

Trevligt på kräftskivan igår! När vi åkte så tog vi med oss Stellas spjälsäng, madrass, badbalja och överdelen till skötbordet, som har stått nere i källaren hos Christoffers mormor och morfar.
Skönt att få hem det igen, och jag längtar tills vi har monterat ihop det igen!
Den här gången kommer dock tankarna vara lite annrolunda när man ser på det.
Men snart så kanske vi har en liten som sover i sängen.
Hoppas!=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har tänkt 1000 ggr att jag vill montera upp spjälsängen och bädda o göra mysigt o fint som alla andra verkar göra i vecka 25 typ??.. Men det är något som stoppar mig, så Mattias får montera upp allting när vi ligger på BB.. Hur tråkigt det än låter.. Så får jag köra piffet när vi är hemma istället :)

2011-08-11 @ 21:17:59
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, det hinns ju med! Med Stella hade vi montrat upp den och ställt den på plats, men jag hade inte hunnit bädda i, och plasten runt madrassen var kvar. Får nog bli så nu med, jag bäddar inte förens vi är hemms från BB igen!=)

2011-08-12 @ 11:02:48
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Jag hoppas verkligen att ni får bättre tur denna gången. Men det tror jag nog, du ska se att det blir andra gången gillt ;) <3

2011-08-14 @ 19:52:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0