Fredag.

Tagit en skön dusch, så nu ska jag bara reda ut trasslet på huvudet. Har endel att fixa idag innan jobbet, så ska nog gå och sno mammas bil nån timme så jag slipper gå runt hela O-town.

Som sagt, jobb ikväll, sen hela helgen. Ledig måndag, sen jobb SJU DAGAR I STRECK.
Jag känner hur avundsjuka ni är...

Är ju ledig på måndag, på alla hjärtans dag iallafall. C jobbar på dagen, men jag hade ju planerat upp med Lilla krogen käk, och hyrfilm på kvällen. Myspys sådär.
Trodde jag.
Nu är det ju hockey på måndag. Varför nu IKO envisas med att spela varenda jävla alla hjärtans dag??
Ååh. Att C struntar i hockeyn är ju helt uteslutet, så nu har jag två val.
Sitta hemma ensam hela alla hjärtans dag, eler följa med på hockey. PÅ ALLA HJÄRTANS DAG.
Lovley.

Well, får jag bara min lilla krogen mat, så ska det nog gå bra!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Inte ok... Bränn ner ishallen!!! ;)

2011-02-11 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0