Mardrömmar.

Nu har jag varit halvkrasslig för länge. Sitter och trycker i mig en fruktsallad till frukost i hopp om att alla vitaminer ska få mig pigg igen!

C jobbar hela helgen, och jag har inget planerat. Måste in till hemköp och köpa lite grejer till kvällsmaten, men har ingen bil, så det får bli en promenad.
Kan inte skada.

Jag drömmer nästan aldrig mardrömmar, men nu har jag gjort det två nätter i rad.
Igår drömmde jag om ormar. Antagligen min största fobi. Jag var med i någon tävling, typ "fear factor", och var tvungen att hålla i ormarna. Jag ville såklart hoppa av tävlingen, men alla stod och tryckte på mig, så jag kände mig tvinga att göra det, trots att jag inte alls ville. Jag tror inte att jag genomförde det.
Själva drömmen var väldigt konstig, men otäck.

Inatt drömde jag att jag blev våldtagen. Mitt på gatan framför folk, men ingen brydde sig. Till slut lyckades jag säga till en kvinna att ringa polisen, och när dom var på plats så sprang jag och låste in mig.
SÅ OBEHAGLIGT! Usch.

Någon som är bra på drömtydningar?


Kommentarer
Postat av: jeanette

våldtäkt kan innebära att du övervinns av händelser, av andra människor dominerar din, eller ditt egna interna oönskade känslor. ormar betyder att om du bara sett en orm så betyder det att det är elaka personer i din närhet. slingrar den sig runt dig i drömmen har du obehag av något du ofta tänker på som gör det spänd & rädd. blev du biten av den i drömmen betyder det att någon i din närhet förtalar dig. hoppas det hjälpte!! =)

2011-02-05 @ 12:44:45
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, tack så mycket!

2011-02-05 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0