Sick and tired.

Idag orkade jag inte med mer. Jag åkte till jobbet, men åkte hem en halvtimme senare.
Jag har kämpat emot mig själv i en vecka, men någon gång måste man lyssna när kropper skriker NEJ.
La mig när jag kom hem, och kom inte upp igen förens efter tolv.

MEN, som vanligt sitter jag här med samvetskval. Jag vet att vi hade mycket att gör idag, och jag skulle jobbat både dag och kväll, så nu behöver dom sätta in två personer för mig.

Jaja. Bättre jag är hemma och ser till att bli helt frisk nu, så jag slipper gå och må halvdålig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Uscha! Vila och krya på dig.



Men länka är inte svårt! Du markerar det ordet du vill länka sen trycker du på den lilla ikonen som är 2 steg till höger från ikonen där du laddar upp bilder. Sen klistrar du in addressen till den sida du vill länka :) Haha, det kan vi säkert ordna! :) Ha det bra så ses vi på lördag. Kram

2011-02-24 @ 13:49:44
URL: http://linneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0