Stop it.

Såg just ambulansen åka i full fart med blåljusen och sirener ut mot E22'an. Jag vet att C är på väg hem från jobbet...
Usch, nu blir jag nervös igen..
Hans telefon har lagt av, så kan inte få tag på honom.
Men det är lugnt. Det är lugnt, det är lugnt...
Men när han kommer hem ska han få en bamsekram!

Hans föräldrar ringde tidigare, så vi blev bjudna på mat dit ikväll. Vilket betyder att jag inte behövde gå till stan, och därmed här jag inte satt mitt fot utanför dörren än.
Känns i huvudet.

Sitter och spanar ut mot vägen. Kom hem nu!!

Update 5 min senare:

Det var inte C som ambulansen var ute efter! Han fick låna en mobil och ringde och berättade att det var en bil framför dom som krockat ganska rejält med en älg, och att det såg ganska illa ut...
Detta låter hemskt, men jag är så jävla glad att det inte var C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0