Testing, testing.

Jag har nog den simplaste bloggen på nätet.
Jag kan ingenting om bloggdesign, och har svårt att förstå alla koder hit och dit.
MEN.
Jag har lärt mig att länka! Tack vare Linnéa!=)
Så uuh vad jag kommer länka nu!

Jag måste ju såklart länka hiiiit, även om jag nog har lagt ut adressen flera gånger.
Det är bildspelet på Stella. Tänkte jag skulle titta på den senare och släppa ut några tårar...

Så, nu känner jag mig genast duktigare! Ska haffa Linnéa på lördag och lära mig mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du vill kan jag hjälpa dig att göra en så kallad "header"

. Dvs den "stora" bildrubriken..

2011-02-25 @ 15:10:38
Postat av: Angelika

Vilket otroligt fint bildspel på er underbara lilla flicka. Ni är fantastiska!

2011-02-25 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0