2011

Var nere och tittade på fyverkerierna i hamnen. Riktigt bra i år!
Och alltid lika mysigt. Höll dock på att börja gråta där med den upplysta himmelen, men tvingade tillbaka tårarna. Varit en jobbig vecka!

Efter det åkte vi till Stella. Vi hade köpt tre "Thai-lycktor" vi tänkte tända där för henne. Blev tyvärr inte som vi tänkt oss!
Min gick det hål i innan jag ens tände den, så då lyfte den såklart inte.
Christoffers lyfte, jättefint!
-Ända tills den fastnade i en tall, hehe...
Fick ner den och hunde släcka den efter mycket om och men.. Som sagt, inte som vi tänkt oss, men vi fick oss ett gott skratt, och det var kanske precis det vi behövde just då.
På väg till bilen mötte vi några som hade haft samma tanke som oss med Thai-lycktorna. Hoppas det gick bättre för dom!

Kvällen och tolv-slaget spenderades hos Jeanette och Patrik. Trevlig stämning hela kvällen, även om jag inte kände mig så pepp bland alla goa och glada.
Men en bra kväll allt som allt, god mat och roliga lekar!

Bästa jag fixar till mig nu, har tre härliga dagars jobb framför mig.....
Men ha det så skönt alla ni som bara kan ligga och dega framför teven idag!:)



Jeanette och jag.



Jeanette och Patrik



Christoffer och jag.



En är liite gladare än den andra;)



Love you!


Kommentarer
Postat av: jeanette

:) <3

2011-01-01 @ 12:36:05
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0