Ååh typiskt!

Har jobbat hela helgen, och såg fram emot en skön sovmorgon.
Meen, är man slarvig så för man skylla sig själv.
När C åkt till jobbet och jag sover skönt så böärjar mobilen vibrera, något jag hör långt borta. Vaknar när det slutar och tittar på mobilen. Från jobbet. Klockan 06??
Skulle dom ringa in mig klockan 06?
Dåå tänds lampan i hjärnkontoret...
-FAN!
Spinger och kollar mina jeans, och självklart har jag fått med en nyckel till ett av medicinskåpen..
Bara att ringa upp och sedan slänga på mig det första bästa och åka iväg.
Ååh.

Så nu sitter jag här i mysbykor och linne, i gårdagens smink och mina glasögon. Håret vågar jag inte tänka på.
Och självklart kan jag inte sova nu.

Tände ett ljus brevid Stellas fotografi och satt och grät lite hos henne. I gårkväll stortjöt jag till en låt på radio på vägen hem från jobbet. Allt påminner om dig sötnos...
Tänke på i lördags. Då var vi och tände den sista thai-lycktan för dig.
Så fint, hoppas du såg<3







Oh, help me please
Is there someone who can make me
Wake up from this dream?

Spending my time
Watching the days go by
Feeling so small
I stare at the wall
Hoping that you think of me too

I'm spending my time
Watching the sun go down
I fall asleep to the sound
Of "tears of a clown"
A prayer gone blind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0