Away.

Nej, jag ger up iTunes för ett tag. Nånting stämmer inte, jag skriver in rätt kortnummer gång på gåg, ändå nekar dom mig.
Blir så trött.
Får lite sponsring över telefon ikväll, hoppas det hjälper!

Sat hej då till mor och far. Fick en liten tår i ögat när pappa klappade mig på kinden.
Plötsligt försvinner två stöttepelare i två veckor...

Var på maxi oxh fyllde en kundvagn, så nu har vi mat hemma igen! Men jag förstår inte varför jag envisas med att bära in 5 tunga kassar på en gång istället för att gå en gång extra.
Att man aldrig lär sig.
Armarna är nog en decimeter längre nu iallafall!

Nej, nu ska jag hälla upp ett glas bubbelvatten och läsa min nyinköpta Hänt Extra.
"Bonde Amanda har redan en ny kärlek"
Uuh, spännande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0