Besök<3

Äntligen är den här jobbhelgen över! Ögonlocken är så tunga att jag knappt kan hålla dom uppe. Men ska hålla mig vaken, nu har jag tvättid, och senare ikväll måste jag se på små-kronornas semifinal!
Ledig imorgon, DÅ ska jag sova!

Nu var det ett tag sedan, men igår kväll när jag och C satt i soffan hände det igen.
En lampa slocknade mitt framför ögonen på oss. Jag tror att det var du som visade att du fortfarande är med oss.
Kanske hade du någon annan med dig också, det är iallafall vad jag tror.
Kanske har du märkt att jag varit lite extra nedstämd dom senaste dagarna.
Kändes bra att du visade din närvaro sötnos. Men du hade ju inte behövt göra det när vi satt och tittade på "sjätte sinnet", du vet väll hur lättskrämd jag är!=)

Dags att gå ner till tvätten igen. Sen ska jag dra ner dom sista advetntsljusstakarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0