Med IPhone!

Nu hänger jag äntligen med lite i utvecklingen:)
Hämtade min IPhone 4 igår, och jag älskar den! Dock har jag inte riktigt listat ut hur man gör med allt..
Kan t.ex. bara skriva rubrik i bloggen. Hur kommer jag ner och skriver inlägg?
Och vart hittar jag mitt Apple ID?
Hjälp!!

Snart kommer pappa och hämtar mig. Han och mamma åker till Staffanstorp idag, för att åka vidare till Thailand imorgon. Vilket innebär att jag och C har två bilar nu under två veckor. Skönt!
Lite 'Hej då'-kramar nu innan dom åker.
Hade varit skönt med lite värme...

Jaja.
Är det någon som känner sig manad att hjälpa mig med telefonen, så varsågoda!
Annars får jag väll offra mig och öppna instruktionsboken=P

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Att blogga via telefonen är skit jobbigt, därför bytte jag till devote där dom har en app som är anpassad till iphone! Annars behöver du trycka på HTML du vet längst ner till höger! Då kan du skriva, men för att få t.ex radbyte måste du själv koda! <br> os.v! Appel id är väl kontot du skapar till dig själv via iTunes! Kram

2011-01-12 @ 10:14:42
URL: http://Www.sedorika.devote.se
Postat av: jasmine

nu när du har 2 bilar så kan du ju faktiskt komma o hälsa på din käre vän ;-)

2011-01-12 @ 13:59:21
Postat av: Jenny

Ja Jasmine, jag får väll göra det när jag har tid:)

2011-01-12 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0