Sixteen and pregnant.

Jag vet inte varför, jag blir ju så ledsen varje gång bebisen tittar ut. Men jag älskar att se på "sixteen and pregnant". Och "unga mödrar" och "förlossningskliniken" och alla andra förlossningsprogram.
Fortfarande. För det var ju det enda jag såg på när jag var gravid. Och då grät jag av lycka varje gång det gick bra. Som det alltid gjorde! Det var ju så det skulle gå för oss också.

Nu gråter jag av sorg. Och jag undrar hur dom inte kan vara nervösa!? Vet dom inte hur fel det kan gå!!??
Nej, istället beter dom sig som... Jag.
Inte en tanke på vad som kunde hända.

Men jag älskar serierna ändå. Och jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag är där igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jenny, de dröjer den tid ni behöver, men ja vet att våran ängel kommer få ett syskon så småningom!<3

2011-01-04 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0