Söndag.

Var vaken tills C kom hem. Han skickade tidigare under kvällen att hans mobil hade lagt av, och det gjorde mig så nervös! Jag brukar inte höra av mig annat än kanske ett godnatt sms när han är ute, men nu när jag jag visste att jag inte kunde få tag i honom så kröp det i kroppen..
Obehaglig känsla. Kunde inte sluta fundera på vad jag skule ta mig till om det hade hänt något.
Vissa saker vill man inte ha hjälp av vem som helst av.

Ja, tankar, tankar.

Tog en promenad runt kyrkogården i solen. Skönt! Sen hem till mamma och pappa och fick lite mat!
Stannade kvar och såg när Sverige förlorade tredjepriset i handboll. Illa...
Nu är vi hemma, C ligger i badet, och jag funderar på att ta en powernap i soffan..
Sen blir det kyckling med potatisgratäng, men första ever, tro det eller ej!
Lagom till "Solsidan" och min favvo karaktär "Fredde"!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till änglatvillingar

Ja, solsidan piggar verkligen upp en mitt i allt det mörka!

2011-01-30 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0