Fredag.

Ledig dag, och det behövdes. Är så galet trött hela tiden!
Sen är det jobb i helgen som gäller, innan tre veckors härlig semester!

Har funderat(och googlat) en hel del, och jag har en hel del saker jag måste ta upp med min BM nästa vecka när jag ska dit. Framför allt så känner jag att jag måste ha någon slags plan, och jag måste definitivt ha ett nytt läkarbesök innan jag går på och jobbar igen.
Känner att jag inte riktigt kan nöja mig med att bebis kan titta ut när som helst.
Det är klart att dom inte kan säga hur snabbt det går, men jag borde iallafall få tappen undersökt igen för att se hur mycket som har hänt, om det går snabbt eller långsamt.

Var så lugn i början, men nu börjar jag bli lite stressad. Har diskuterat saken med bebis, och försöker få den att stanna inne till iallafall 33 fulla veckor. Det vore bäst för den själv, enligt flera sökningar, så jag hoppas att den lyssnar!

Snart kommer mamma och kusin med familj på besök. Sen måste jag stressa in till stan och fixa några ärenden innan jag ska ut och äta på Lilla Krogen med tjejerna!
Sen hoppas vi att helgen går snabbt, är så avis på alla som går på semester redan idag;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0