Fredag.

Inte många timmars sömn inatt, alldeles för varmt!
Mådde illa imorse, om det var på grund av värmen eller om det var socketbelastningen som fortfarande bråkade med mig vet jag inte.
Hur eller hur så gick det bra igår, ingen diabetes, och jag lyckades undvika att kräkas:)
Skönt, jag är glad att jag får gå på mycket extrakontroller, men fler vill jag inte ha!

Blev jordgubbar och youghurt till lunch, och ikväll blir det grillat.
Jackson och jag sitter framför fläkten och har det gutt, men får väll snart ta tag i mig själv. Måste nog hinna förbi affären och köpa med lite gutt:)

Ha en bra kväll allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste din förlossningsberättelse på familjeliv.se ..

Grät tårar.

Jag beklagar det fruktansvärda som hände er och önskar er all lycka med erat mirakel i magen!

Massa kramar

ida

2011-07-01 @ 20:44:53
URL: http://dieversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0