Fundersam.

Fick besök av syrran och Milla vilket fick mig på lite andra tankar. Skönt!
C kom hem från jobbet, och nu är vi hemma hos familjen och tittar på fotboll.

Imorgon åker vi till Västervik och träffar ännu en ny läkare, då dom vi träffat tidigare är på semester.
Förhoppningsvis så har "tappen" hållt sig relativt still.
Ibland är jag hemskt självisk i mina tankar, och önskar att förlossningen ska starta nu så snart som möjligt.
Dock så inser jag ju att det inte vore så bra för barnet, och jag förstår ju att risken för komplikationer skulle vara mycket större.
Så nej, håll dig där inne tills du är tillräckligt stor och stark, lyssna inte på mina tankar<3

Funderar på att ta upp det här med igångsättning. Den första läkaren nämnde det redan när jag var i vecka 10, och då tyckte jag att det lät urdumt, men nu har jag funderat lite på det.
Nu kanske barnet inte ens stannar inne så länge, och jag tror att det bästa vore om det startar av sig själv, men jag skulle ändå vilja höra om alternativen.

Ja, många tankar som vanligt, hoppas att det är en bra läkare som man känner att man kan diskutera med!

Huvudet fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0