Kalas!

Nu är vi och ska kalasa hos mamma som har fyllt år! Hon blev supernöjd med presenten från mig, C, Cissi, Affe och Milla. Kul!:)
En spahelg i Stockholm!
Blir snart en välkommstdrink, och sedan exotisk planka. Mums!

Igår natt sov jag knappt en blund, men inatt med fläkten på full fart har jag sovit som en prinsessa!
Dock så mår jag pyton i den här värmen, vet inte hur jag ska stå ut... Gaah!
Lillen verkar iallafall trivas, sprattlar och lever där inne. Ååh, fortsätt att göra det lille plutt<3

Var och planterade lite nya blommor hos Stellis idag. Hur mycket man än pysslar så blir det aldrig tillräckligt bra.
Vill att hon ska ha det så fint som möjligt!
Snart skulle du bli 10 månader.. Snutt..

Nej, nu ska jag gå och vara lite social!



Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0