Måndag.

Ååh så roligt jag har haft det i helgen! Lördagen var roligast, och jag stortrivdes!
Härligt, så TACK fina brudar för den här helgen!

Idag är jag lite halvkrasslig, vet inte riktigt vad det är med mig. Känner mig febrig och allmänt blek.
Inte lustigt egentligen, ute är det kvavt, hett och klibbigt, och så fort man kommer in så sätter man sig framför fläkten. Sover med fläkten på högsta speed, så det vore lustigt om jag inte blev förkyld.

Ikväll har C grillat på balkongen, och brandvarnaren visade att den fungerar utmärkt.
Bra att veta!
Så nu är jag proppmätt, fick inte rum mycket alls i magen idag, men jag kan nog klämma in några chilinötter senare:)

Imorgon är det dags för MVC igen. En läkare från Västervik kommer ner och ska göra lite kontroller på cervix och placentan, som det så fint heter.
Det är samma läkare som vi var hos för att se så att det inte var någon Vasa Previa igen, och om jag har förstått saken rätt så ska hon undersöka moderkakan igen, och titta så att jag inte är på G att öppna mig för tidigt.
Gissar på att det skulle innebära sjukskrivning och sängläge, och det vill jag inte, så håll tummarna för att det går bra!

Slänger in några bilder från i lördags!



Sara, Jag, Cissi



Ännu en toalettbild!



Sara, Jag, Mathilda och Cissi.
Inne i dimman.
Bokstavligt talat.



Fake!
Jag skiter i Danny Saucedo och Jerry Williams.
Dom har ett par låtar man gillar, men Fake kör ju bara bra musik!
Sen att det bara är covers skiter jag i:)

Som sagt, en kanonhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0