The other woman.

Efter en heldag på ölands djurpark är man ganska slut! Dock så är det ju lite glädjedödande när man som gravid inte ens får åka i sagotunneln eller parisehjulet... Men det tar jag!
Haft en kanondag med Christoffer, mamma, Milla, Cissi-syster och Affe!

Ikväll är Chistoffer ute med ett gäng vänner, och jag har varit och ätit grillat hos svärisarna, där vi avslutade med minigolf. Kom trea av fem, inte jättedåligt:)

Nu är jag hemma, och har precis fällt ett gäng tårar över filmen The other woman. Rekomenderas starkt för er som gillar känslosamma filmer, och kanske för er som känner att ni behöver gråta av er en svätt.
Vissa stunder kom den nästan för nära, men det gavs många andningspauser, så den blev inte för jobbig att se.
Kanske ska nämna att den handlar om ett par som förlorat sin flicka, tre dagar gammal i plötslig spädbarnsdöd.
Ångerst, ilska, skuld... 
Som sagt, ibland kom den nära.
Valde att se den själv, då jag hatar att gråta inför andra. Både vill och inte vill att Christoffer ska se den.
Vet ju hur illa berörd han blir av sådanna filmer.

Iallafall, en BRA film!



Nu ska jag bläddra igenom en bok jag köpte med mig hem från Maxi, och se om jag lyckas somna inna C kommer hem. Hoppas på flera timmars oavbruten sömn inatt, så får vi se vad morgondagen ha att erbjuda!


Godnatt folk!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Har också sett den, ba film. hoppas du har en bra semester. kram

2011-07-24 @ 10:45:13
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: lina

sagotunnenl åkte jag höggravid det är ju bara att bygeln tar emot magen men den kan man skita i att fälla ner.

2011-07-24 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0