Tio.

Tio månader hade du blivit idag. Lilla sötnos.
Saknar dig VARJE DAG.
Älskar dig massor<3

var och köpte en söt liten blomma till Stella efter jobbet, så när C kommer hem blir det en sväng till kyrkogården.
Snart ett år sedan, jag förstår inte??
Har det hänt på riktigt, eller är det bara en dålig dröm?
Ni förstår inte hur mycket hon, och hela händelsen upptar mina tankar..

Hade hon varit med oss hade antagligen kvällen sett annorlunda ut, men ikväll ska vi ut och ha roligt.
Lattitud i helgen, så det blir halvbra musik, dans och öltält. Förfest någonstans, vet inte riktigt var, men jag har iallafall laddat upp med hallonsoda och lime.
Underskattat!
Hoppas på en kul kväll med brudarna, och att jag inte får skoskav i mina nya skor jag shoppade av Linnéa på skokällan igår!

Nej, en kall dusch hinner jag nog med innan C kommer. Känner mig inte jättefräsch=P



314 dagar.
Lilla hjärtat
<3


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så saknad <3

2011-07-08 @ 18:27:12
Postat av: Maria

Grattis Stella på 10-månadersdagen! Vi tände en lykta för henne när vi satt på balkongen ikväll. Kram!

2011-07-08 @ 23:34:13
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så fint, tack!

2011-07-09 @ 19:47:54
Postat av: felicia - mamma till Julie

så fin! <3

2011-07-11 @ 18:32:22
URL: http://chickmama.blogg.se/
Postat av: Maria

Såå fin hon är! Kram till er och magen

2011-07-14 @ 15:27:53
URL: http://langtanefterpyret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0