Lördag!

Sömnlös natt efter smärtor i en äggstock(?). Får googla på det senare och se vad för möjliga läskiga sjukdommar jag lider av...
Trots detta så har jag varit relativt pigg idag! Får energi av att se alla andra som mår sämre idag;)

Jobbdagen snart över, och ikväll är jag bjuden till svärisarna på grillat! Dock utan C som ska på galej på någon ö, så jag får sängen för mig själv ikväll. Är fjantig och längtar redan tills imorgon då jag får pussa på honom igen:)

Mår för tillfället SÅ BRA, och när jag såg att jag har gått in i tredje och sista trimestern så blev det ännu bättre!
Just nu är jag(försiktigt)possitiv, och jag tror på att allt kommer gå bra!
Ååh vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du mår bra, det är du värd! Hoppas att du kan hålla kvar den positiva känslan!

2011-06-25 @ 22:48:54
Postat av: Maria

Det är säkert bara något ligament som sträckt ut sig, ganska vanligt mot slutet av en graviditet.

2011-06-26 @ 12:48:39
Postat av: Jenny

Ok, tack! Alltid skönt med lugnande svar=)

2011-06-26 @ 22:00:31
Postat av: Mia B

Skönt att du är possitiv gumman!! Och självklart kommer allt att gå bra :) Kram <3

2011-06-27 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0