Mätt och go.

Det finns redan mogna blåbär på kyrkogården.
I juni!
Jaja. Iallfall så har Stella fått massa fina midsommarblommor.
Tack! Blir så glad av att se alla blommor=)

Fått massa gjort idag, bl.a pratat med en himlans trevlig och hjälpsam kvinna på försäkringskassan. Skönt, är fortfarande fruktansvärt skeptisk mot dom sedan jag blev så dåligt behandlad av don när vi förlorat Stella.
Skönt att veta att dom faktiskt har trevlig personal också
Varit på bemaningen där jag också fick massa hjälp.
Tack!!

Här hemma har jag haft rehab för alla blommmor! Badat, duschat och gjort dom fina. Har nu lätt norrtorns gladaste blommmor!;)

Är nu mätt och belåten, och sitter och funderar på om jag orkar åka och köpa lite godis eller inte..
Får fundera en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0