Hur många lingon finns det i världen?

Kom precis hem från bion. "Hur många lingon finns det i världen?"
Var med mamma, pappa och Christoffer.
Det började bra med popcorn, godis och coca cola i högsta hugg.
Det höll på att sluta i gråtattack.

Fram till mitten av filmen gick det bra. Filmen gick ungefär som jag tänkt att den skulle vara.
Mysig och lite halvrolig.
Dock kom en vändning som fick mig att börja hyperventilera. Känslorna gick på högvarv, och jag fick lite panik när jag inte visste vart jag skulle göra av mina känslor.
Om jag hade börjat gråta så tror jag inte att jag hade varit ensam i salongen. Långt ifrån ensam!
Däremot hade jag kanske varit den enda som inte hade fått stopp på tårarna.
Jag kände igen känslan som smög sig på, och därför valde jag att koncentrera mig på nödutgångs-skylten ett par minuter, tills hjärtat lugnat ner sig.

Men, jag rekomenderar verkligen filmen. Kommer antagligen hyra den när den kommer ut på dvd, men då ska jag sitta i säkert förvar hemma i soffan.


Kommentarer
Postat av: jeanette

ska också se den någon dag :) verkar skitbra!

2011-03-21 @ 20:31:55
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0