Med mat igen!

Imorgon måste jag ta mig in till Fonus. Gravstenen ska komma på fredag(äntligen!), och jag måste få veta om vi får se den innan dom sätter upp den. Det hoppas jag verkligen, skulle vara så tråkigt om man inte är nöjd när den redan står där... Undra hur stor rätt man egentligen har om man inte är nöjd? Jag menar, vi har ju skissat ut den själva, och vi har godkänt ritningen. Så där har vi väll inte så mycket val...
Men vill ändå se att vi fick dom färger vi valt, och att det inte är några fula kanter och repor.

Nojig, men den blir nog fin...

Snälla mamma körde mig till Maxi så jag kunde handla hem lite mat.
Allt blir så svårt utan bil!
Men nu är kylskåpet uppfyllt för den här gången. Ska leta fram något gott recept på kyckling tills min hungriga, hårt arbetande man kommer hem.

Ikväll ska jag plåga mig lite framför "En unge i minuten".
Har för mig att det skulle krisa sig lite i kvällens program, så lär väll gråta en skvätt..!



Duger för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0