Som sagt...

Väldigt dåligt med uppdateringar. Men vet inte när jag satt vid datan sist.
Och inläggen via telefonen blir så konstiga när man inte kan byta rad.

Den här veckan kommer spenderas massa med Cissi och Milla. Ska även på arbetsintervju, och jag är så laddad!
Jag måste verkligen göra något annat ett tag, hitta min gnista igen.

Igår hade jag ett väldigt givande och kul samtal med en fin vän! Du vet att jag har tänkt massor på dig, men nu gör jag det till och med mer! Så glad för din skull! Fina, fina du!

Det har varit vår idag. Det kanske det har varit föregående dagar också, men jag har nog varit avstängd ett tag, har knappt något minne av helgen.
Men idag så! Soligt och härligt, och det var så fint hos Stella när solen låg på.
Dock så var dom och grävde en grav en bit ifrån, förstörde stämningen en aning...

Grattis på din dag sötnos. Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Usch vad konstigt att det redan hunnit gå ett halvår! :( men jag ville bara tipsa om att testa att skriva <br> i inlägget för de i kodningsvärlden betyder radbyte! Du kan ju testa, så får jag iaf göra på devote! Stor kram till er!

2011-03-08 @ 22:35:43
URL: http://Www.sedorika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0