To late.

Nu har jag varit på min arbetsintervju. Det kändes bra, men man vet ju aldrig.
Och självklart kommer man på massa saker i efterhand som man skulle ha velat få med på intervjun...
Det jag oroar mig mest för är att dom inte ska gå vidare med mig p.g.a. det jag gått igenom, att dom tror att jag inte är tillräckligt psykiskt stark. Men jag tyckte själv att jag visade mig stark.
Jaja, ingen idé att spekulera i det nu, gjort är gjort, och sagt är sagt.

Var med mamma, Milla och Cissi på kyrkogården, sen åkte vi och kelade med katterna på katthemmet.
Myspys.
Nu har jag slängt i lite tvätt, och har massor kvar. Så nu vet ni vad jag kommer syssla med resten av dagen.
Passa på att titta på senate Big brother-avsnittet mellan maskinerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0