B-day!

Fyller 25 år idag, och dagen har varit perfekt, från början till slut. Känner mig så glad idag!

Vaknade runt åtta av att någon sparkade på min blåsa. Försökte somna om, men straxt därefter ringde fina Cissi-kompis och väckte mig med lite sjönsång(Idol-klass, I swear!).
några minuter senare kom Christoffer in med sjönsång nummer två, och frukost på sängen.
Bra start på dagen!

Vid 10 satt vi uppe på MVC och väntade på våran tur. Fick se lillskiten idag, och all nervositet släppte när bebisen kom upp på skärmen och jag snappade snappt upp hjärtat som slog för fullt.
Var fullt liv där inne, och den sparkade, sprattlade och sög på tummen. Måste säga att det är en himlans söt bebis jag har där inne!
Är nu inne i vecka 19, 18+4.

Åkte till mamma på jobbet och visade upp bilderna innan vi hämtade ett släp och åkte till kalmar. En sväng på stan, sen vidare till IKEA där jag skulle få hämta hem mina födelsedagspresenter från Christoffer.
En ny sängram+gavel och en fåtölj till lill-rummet! Sängen fick vi med oss hem, men tyvärr så var fåtåljen tillfälligt slut. Får bli en annan dag!

Mamma, pappa, svärisarna och Christoffers syskon kom och käkade lite tårta när vi kommit hem.
Maxis ryska chokladtårta med banan rekomenderas!

Ett kul samtal med min fina gravida vän, och nu sitter jag här, helt slut. Tur jag är ledig imorgon också!



Frukost och 25 ljus, såklart!


Min födelsedagssäng, som ska kompleteras med...


Denna huvudgavel!
Bild kommer när allt är på plats(förhoppningsvis imorgon)!



Och så min fina sköna fåtlölj, som får flytta hit hem en annan dag!


Och sist men inte minst!
(eller jo, men ni fattar...)
:



En av bilderna på lillen. Vi har valt att inte ta reda på könet den här gången heller,
men Christoffer över övertygad om att det är en pojke.
Lika övertygad som han var med Stella;)



OCH:
Tack för alla gratulationer idag, nu är för goa!:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Stort grattis! Det låter som en toppendag! Och vilken fin liten krabat som bor i dig :-)

2011-05-04 @ 22:20:37
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis igen!!!! :) kul att höra att du haft en bra dag trots min skönsång kanske något för tidigt på dagen..;) puss på dig

2011-05-04 @ 22:35:35
Postat av: Jenny

Tack!!

Och Cissi, du får ringa och sjunga för mig viiilken tid som helstm bara trevligt!:)

2011-05-04 @ 22:47:39
Postat av: nettan

ÅÅ vad tydligt det syns att det är ett barn=)

så var det inte på min tid hahahhaa låter hur gammal som helst,,jag tror också det blir en pojk kram

2011-05-04 @ 23:22:40
Postat av: Jenny

Haha, "på miiin tid"...:) Cissi-syster är också övertygad om det=)

2011-05-05 @ 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0