Bola.

Lite halvdeppig dag. Har lite för mycket i tankarna, och det mesta kretsar runt onsdag.
Vasa Previa eller inte. Velamentös Insertion eller inte.
Eller kommer dom upptäcka något helt annat?
Både vill och inte vill åka göra undersökningen. Eller, självklart vill jag få den gjord, men jag är livrädd för vad den ska visa!
 
Lunchat med Mia idag och fått i mig lite god mat med bra sällskap i solen! Skönt med vissa, när man inte behöver förklara för mycket. Vissa förstår ändå!

Har suttit och tittar på olika gravidsmycket, Bola som dom kallas. En liten kula man har i en kedja, så den hänger ner nära magen. När man rör sig så avger den ett svagt ljud som ska göra bebisen lugn, och den ska känna igen ljudet när den har kommit ut!
Om det stämmer eller inte vet jag inte, men det finns många fina!




Kanske klickar hem den här, eller någon annan fin till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch! Jag förstår att du är nervös inför onsdagen. Peppkram till dig!

2011-05-30 @ 21:42:22
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia B

Tack för lunchen igår gumman! Måste göras om snart..skönt att du känner att det är lätt att prata med mej <3 Finns här, alltid! Kramar

2011-05-31 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0