Dan före dan.

Imorgon är det någon som fyller åååår...!
Bara så ni vet;-)

Jobbtimmarna gick snabbt idag också, och nu är jag ledig två dagar. Imorgon åker vi förhoppningsvis till Kalmar och hämtar hem mina presenter jag ska få av C, så jag håller tummarna för att släpet är ledigt.
Men först ska vi upp till MVC på morgonen, det är dags för ultraljud igen. Längtar så!
Som vanligt som är jag lite smånervös för att det är något som inte ska se bra ut.
Så kände jag med Stella också.
Men det är klart att det kommer se bra ut. Det måste det göra.
Det blir en bra present<3

Jag vet att det snöade idag(!), men Stellas körsbärsträd blommar för fullt!
(Och titta hur mycket gräs det här växt upp över 'högen'!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det ser fint ut där Stella ligger. Kram!

2011-05-03 @ 15:07:05
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack! Ja det är fint, ligger på en ganska lugnt och ostört ställe, det är skönt. Så man kan sitta och prata och dividera med henne utan att allt för många ser hur knäpp man är=)

2011-05-03 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0