Fredag.

Fredag, och min jobbhelg börjar klockan 16.00, och jag går av på måndag 14.00.
Idag är första dagen jag ska klara mig själv. Lite nervöst, men det ska nog gå bra!

Vet inte riktigt vad vi styrde med igår, men vi var inte hemma mycket. Och när vi väl kom hem så började C skruva ihop sängen, och jag sprang upp och ner till tvättstugan och lagade mat däremellan.
När Cissi och killen plingade på dörren så var sängen långt ifrån klar, maten precis uppäten, och tvätten kvar i tvättstugan. Vi är ett av dom paren som fortfarande tror att det tar 15 minuter att skruva ihop en IKEA möbel.

Hade hunnit med en sväng på Maxi och köpa massa frukt till en fruktsallad. Blev nästan lite nöjd när jag fick en avstämning på självscaningen, och radade upp nyttighet efter nyttighet.
"Oj oj, här har vi en sund brud", måste hon i kassan ha tänkt!
Eller ok, kanske inte.
Och jag blir alltid lika nervös när jag får en avstämning. Är så rädd att jag ska ha missat något, och att dom ska vara övertygade om att jag gjort det med flit!
Som tur är har jag aldrig missat något, men blir ändå lika nervös...

Fick trevligt sällskap under kvällen innan det var dags att krypa ner på madrasserna i lill-rummet. Kändes som att sova borta, men ändå inte. Myspys.
Fast har jag tur så ligger madrasserna i min nya säng ikväll när jag kommer hem från jobbet.

Nej, nu måste jag snabba på, mycket att hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0