Idag..

..Går jag in i vecka 20, och är nu nästan halvvägs! Hoppas dom här 145 dagarna går snabbt.
Nu har h*n börjat märkas mer, och det är ju kul. Blir lite mer verkligt, och det känns som att det är nu man börjar fästa sig vid den. Jag tycker om den mer och mer, och jag älskar att jag har den känslan. Är övertygad om att jag kommer älska den här lilla skiten lika mycket som Stella<3
Igår fick jag starkaste knuffen hitills, tror att den måste ha tryckt sin lilla rumpa mot magen.. Christoffer kände det också. Kul!

Ikväll är jag själv hemma. Christoffer är på maskerad-partaj med jobbet, så jag får roa mig själv. Ska fixa lite mat, och sen åka och köpa något gott till mig själv.
Chokladpudding?
Sen blir det Solsidan, får se hur många avsnitt jag orkar plöja igenom innan jag somnar!



Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till halvtid! Vill du bjuda på en liten magbild så vi andra får se lillplutten också ;-)

2011-05-07 @ 22:01:52
URL: http://ensortsmamma.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hejsan!



Jag läste din förlossningsberättelse av en slump på Familjeliv, började gråta och ville veta mer om vad det innebar. Så jag googlade och kom till din blogg. Jag är så hemskt ledsen för eran skull. Men blev gladare igen när jag läste att ni väntar smått!



//Ewa

2011-05-08 @ 14:37:00
Postat av: Jenny

Jag får fixa en bild!=) ja det finns ju inte så mycket information på svenska, så jag har fått översätta all den info som faktiskt finns!

2011-05-08 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0