Ingen anledninga att fira.

Jobbhelgen över för den här gången. Trots att jag har varit riktigt trött så har den rullat på snabbt.
Blir dock trött på komunen, hur länge ska man stå ut med att jobba med 1-2 man kort, och är det helt OK att personalen ska behöva ta sina egna bilar för att snabbt kunna vara på plats vid ett brådskande larmärende?
Min kropp är helt slut, och igår efter morgonarbetet var jag tvungen att lägga min på kontoret en stund, blev både illamående och yr efter att ha cyklat runt i ösregnet med tidspressen.
Blir irriterade på mig själv för att jag låter mig stressas, men det är inte kul med arga vårdtagare när man kommer för sent...

Efter jobbet så åkte jag och såg sista halvleken av en fotbollsmatch, därefter åkte jag till Stella.
Satte mig på gräset framför gravstenen ocg hade en liten pratstund med henne.
Tände ett ljus och saknade henne extra mycket. Tårarna trillar idag.
Ingen kul mors dag igår. Finns ingen anledning att fira.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0