Lördag.

Hemkommen efter ett dubbelkalas för Christoffers syster och pappa. Mätt och belåten!
Släppte av C på vägen. Själv så har jag ingen lust alls allt följa med på fest där det är lite random folk som fått i sig någon drink för mycket. Jag skulle inte palla med någon dum ogenomtänkt kommentar idag.

Annars har dagen varit perfekt! Började med en fika på Nilssons, och lite presentletande. Därefter åkte vi och planterade lite nya blommor hos Stella, och sen blev det fotboll på Kristineäng.
Hem och fixa "gurkkaktusarna", och sen iväg på kalaset.

Nu går jag och sneglar lite på ESC, samtidigt som jag försöker komma ikapp med BB-avsnitten.
Det är vad jag sysslar med ikväll!
Imorgon blir det inte allt för mycket sovmorgon, då jag ska åka med svärisarna till IKEA.
Har två saker jag verkligen vill ha med mig hem, hoppas hoppas!
Förutom allt småpryttel som alltid hänger med hem. Of course.

Nej, nu ska jag hejja på Sverige. Även om jag tycker att låten är ganska pinsam, och att grabben sjunger rätt dåligt, så vill jag ju såklart att vi ska vinna!
Om inte så ska vi ju iallafall ta Finland imorgon i hockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0