Lördag.

Så skönt att vakna upp idag! Sovmorgon, sol ute, och alla spänningar som bortblåsta!
Synd för C att han inte kan säga detsamma... Igårkväll så skakade han som ett asplöv, frös som om det vore mitt i vintern, medans hans kropp höll på att brinna upp. Vaknade och mådde inte bättre idag.
Får se om det fungerar med ett gäng Ipren!

Igår kväll var vi hos mamma och pappa, som hade skånskt besök av en av mina mostrar och hennes man.
Fick äta årets första svenska(skånska) färskpotatis, och jordgubbar!
Förra sommaren levde jag i princip på dessa två saker, och jag gissar på att den här sommaren kommer bli likadan. Så gott!

Nu sitter jag och slevar i mig nyponsoppa med mandelbiskvier och väntar på att Christoffer ska piggna till  så vi kan gå ut en sväng.
"Skriv hur sjuuuuuk jag ääär", hördes från soffan nyss.
Hoppas det betyder att tabeltterna börjat verka;)

I eftermiddag blir det en utflykt till Hultsfred och titta på fotboll! Nu är det våran tur att ta poäng!

Kommentarer
Postat av: Ella

Krya på sig C :-)

2011-05-22 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0