Torsdag.

Gårdagen började med kattbajs i sängen, och redan där vet man att det kommer bli en dålig dag.
Jag blir irriterad, Christoffer vill ge bort katterna till lägst bjudande, och jag blir ännu mer upprörd.
Båda jäktar iväg till jobben, och dagen har börjat.
Yeeii..

Just nu är både jag och C inne i en jobbig period. Båda går och bär på så mycket, och skulle egentligen bara vilja storböla, men båda kämpar emot för att det är för jobbigt. Det tar för mycket kraft att gråta.
Saknaden blir liksom större då på något sätt.
Det gör för ont. Trots att tårarna rinner nu också, så kämpar jag emot. Vill inte tappa kontrollen.
Inte nu. Inte idag.


Stellas mormor hade plockat fina liljekonvaljer till henne igår<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0