Torsdag

Den dåliga upppdateringen idag skyller jag på att internet på datan inte fungerar. Övriga dagar har jag haft bättre saker för mig, som fotboll i solen!

Idag överraskades jag av en katt som satt och bajsade på mitt täcke. Vad han ville ha sagt med det förutom att han är vääldigt hård i magen, har jag ingen aning om. Kanske inte gillar den nya sängen?
Som tur var så var tvättstugan ledig för en gångs skull, så ni vet ni vad jag har sysslat med.
Bara att hämta upp nu innan jag åker till jobbet!

Förutom bajs i sängen, så måste jag säga att det går bra nu.
Jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jackson? :)

2011-05-12 @ 18:00:31
Postat av: Mia B

Underbart att höra gumms <3

2011-05-12 @ 20:42:04
Postat av: Jenny

Japp, Jackson.....

2011-05-12 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0