En explosion..

..I mitt vardagsrum.
Som ni ser!

Tog en frisk skön promenad till Konsum och köpte hem lite gott.
Hittade lite energi på vägen, så väl hemma drog jag ut allt ur mina gaderober, så nu ska jag rensa ordentligt!
Ska vara stenhård mot mig själv!
Har redan slängt en halv sopsäck, och mer lär det bli.
Så jag kan köpa nytt fint till våren och sommaren, har ju gått i tråkiga gravidkläder i två år, och dom kommer jag inte att sakna!;)

Ebba har sovit heeela dagen, så jag kan ju ana hur den här natten kommer bli..;)

Nej, nu får jag ta tag i det här berget innan jag tappar peppet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla skänk, släng inte!!

2011-11-08 @ 12:39:33
Postat av: Anonym

snälla släng inte, SKÄNK!!

2011-11-08 @ 12:49:02
Postat av: Madde

Oj kul att se att det finns nån mer än jag som får ett infall och river ut allt:)

2011-11-08 @ 16:26:31
URL: http://Http://www.mrsmaddy.blogg.se
Postat av: Jenny

Brukar skänka=)

2011-11-08 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0