Gravsten?

När vi kom hem från BB förra året efter att vi förlorat Stella, så bodde vi hos mina föräldrar en månad.
Christoffer ville inte hem till lägenheten alls, men jag och mamma åkte dit för att hämta lite kläder och annat nödvändigt.
Det som möter mig är någon jä--a skulptur(?) på berget precis utanför lägenheten.
Jag tror att det är någon slags fontän, men det ser i mina ögon ut som en gravsten, och det kändes så makabert att någon satt upp den just då och just där.
Den är inte ens fin!

Hatade den då, och hatar den nu.
Undra om någon märker om jag smyger ut inatt och slänger den i skogen?


Kommentarer
Postat av: marina

varför en gravsten just där??

2011-11-05 @ 18:04:55
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0