Hockeydebut!

Dagen har rullat på snabbt! Fått iordning i gaderoben(som jag såklart inte blev klar med igår), kört ett par maskiner tvätt, och haft nån timme egentid när Ebba och Christoffer var iväg själva en sväng!

Ikväll hängde vi med på hockey.
Mest för att komma bort från tv-soffan och se lite folk.
Och sen är det ju alltid kul när det går bra för IKO!
Ebba sov sig dock igenom sin första match utanför magen.
Antar att det ger ett gott betyg till hennes hörselskydd:)

Nu ligger hon utslagen på min mage. Ska straxt se om jag kan lura över henne i din egna säng utan att väcka henne.
Brukar gå sådär...;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur fungerar gummiplupparna? Jag tänkte kanske fixa sånna och undrar om det gör mirakel =P

2011-11-08 @ 23:32:54
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vet många som tycker dom är såå bra, men vet inte om det har har gjort så mycket skillnad här, tyvärr..

2011-11-09 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0