Pju.

Igår kväll var jag helt slut, och redan vid 21 kröp jag ner i sängen med huvudvärk och årets första förkylning.
Självklart var Ebba piggare än någonsin, och krävde konstant uppmärksamhet.
TUR att Christoffer inte jobbade natt, för till slut orkade jag inte mer, han tog över, och jag kröp snyftande ner och sov bort min huvudvärk.
Usch, kände mig värdelös...

Idag har vi iallafall en skitglad tjej som varit på BVC.
Fick information om vaccineringen som är om en månad, och jag blir nästan lipig bara jag läser om sprutorna.
Hur ska det då gå när hon får dom!?
Huh, mycket hormoner nu;)

Blev en sväng till stan för att ladda upp med panodil, och en sväng till Wikholms för att fylla på gravljusförådet.
Nu står Christoffer och fixar mat, och jag har en mätt och go tjej i knät.

Livet är ganska härligt iallafall<3


Kommentarer
Postat av: chickmama

när min dotter skulle få sprutorna så bad jag bvc sköterskan att göra det i båda låren snabbt. för man vill ju inte trösta emellan och så direkt att bebisen får ont, så vi körde båda två direkt,

sen så får man försöka distrahera bebben lite med nån leksak, den minst nervösa borde hålla i barnet.



sen kan ju de få rätt hög feber och så. men det går över efter nån dag!

kramar<3

2011-11-14 @ 20:04:59
URL: http://chickmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0