Tisdag och massa bebisar.

Christoffer jobbade inatt igen, vilket innebar att jag och Ebba fick klara oss själva både under dagen(då han var tvungen att vila), kvällen, natten och morgonen.
Puh!
Var helt slut alla tre nu i eftermiddags, så det gick bli en välbehövlig powernap på soffan.

Tidigare idag var vi och träffade föräldragruppen igen.
Superkul att se alla bebisar i samlad skara, och att höra allas berättelser!
Och nu vågar jag mig ner till babyfiket på torsdag när jag vet att dom andra ska dit;-)

Nu, lite mat.
Sen blir det en sväng hem till mamma och pappa.
Hockey för männen, mamma kommer antagligen roffa åt sig Ebba, och jag tänker bara smaska i mig choklad!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0