Torsdag.

Dåligt med uppdatering, men har fullt upp med allt inför dopet..
Stressnivån är HÖG.

Sov riktigt dåligt inatt, för mycket dåliga tankar.
Har dock få ventilera mig, och nu känns det mycket bättre!

Blev babyfiket i eftermiddags. Skönt att komma ifrån alla måsten.
Senare kom systeryster och Milla hit som är hemma från El Stockholmo.
PERFEKT med barnvakter, så jag fick färdigt allt här hemma:-)
Städhjälp av mamma med, så nu finns det inte ett dammkorn;)

Tror det blir kanonbra med dopet, och i lokalen kommer det bli så fint när vi är klara!
Tårtorna är jag övertygad om att dom blir fina, och jag är skitsnygg i håret(tack Mia)!
Om jag bara lyckas lugna ner mig så blir det en toppenhelg=)

Här få ni en bild på min schnygga utväxt.
Så visar jag imorgon vad Mia hittade på med mig;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa Mia är kanon! får vi se resultatet? Lycka till med dopet! Med vänlig hälsning, elle

2011-11-24 @ 23:08:35
Postat av: Annelie Pålsson

Hej Jenny!!Skickar lite lycko kramar inför erat dop av Ebba. Stor kram Annelie ( Sebastian)

2011-11-25 @ 07:22:00
Postat av: Jenny

Det kommer!

Tack!=)

2011-11-25 @ 09:45:06
Postat av: Ella

Men åh du har ju jättefin naturlig hårfärg...!!! :-)

Hoppas dopet blir en jättefin dag för er, och pussa Lilla Ebba på huvudet från mig ;)

2011-11-25 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0