Torsdag.

Sitter utslagna i soffan framför Cougar Town(favorit!), och försöker samla kraft.
Borde snart börja göra oss iordning om vi ska få något uträttat idag!
Men känns dumt att väcka den björn som sover;)

Har hunnit rensa Ebbas byrå(bye bye 50, hello 56!), och funderar på när jag ska ta tag i min egna gaderob.
Vore ju spännande att se vad dom gömmer sig under alla högar!
Lustigt, varje gång man rensat och gjort fint där inne, så lovar man sig själv att den här gången, då SKA jag hålla iordning..
Yeah right.

Men nästa gång så....




Kommentarer
Postat av: Linnea

Men hallå vad händer? Hon ser ju gigantisk ut på bilden! Har hon vuxit så mycket sen jag såg henne sist!? ;) Vi får ses snart så jag inte missar hela "bebis-stadiet" ;) Kram!

2011-11-03 @ 18:24:58
Postat av: Jenny

Haha, ja där ser hon ju ut att ja större huvud än mig;-) men visst har Jon växt sen du träffade henne!:)

2011-11-03 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0