Tryggare kan man vara.

Idag har vi haft besök av prästen som ska döpa Ebba.
Blev lite besviken när vi fick veta att det är tre andra som ska döpas samtidigt, när jag hade sagt att vi ville vara själva.
Men det får gå!
Det enda jag oroar mig över är att något av dom andra paren inte kommer gå med på vårat önskemål.

Det enda vi har varit säkra på angående dopet är att vi INTE vill ha med "Tryggarekan(tryggare kan..?)".
Vi hade den på Stellas begravning, och det är vad jag förknippar den med.
Var på ett dop där dom(såklart)sjöng den, och det var riktigt jobbigt.
Det var jobbigt bara att ta upp det med prästen, och jag hatar att andra ska kunna ha något att säga till om...
Nu tror jag inte att någon ska kunna säga att dom absolut måste ha den när dom hör anledningen, men man vet ju aldrig.

Han skulle höra av sig efter imorgon om någon sagt ifrån, och är det så, så vet jag inte om jag klarar av det...


Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

När är dopet?

2011-11-16 @ 18:16:50
Postat av: Jenny

Näst nästa lördag(26'e!)!=)

2011-11-16 @ 21:45:56
Postat av: Johanna Andersson

I Döderhult?

Då ska jag nämligen på dop där då våra kompisar döper sin lilla tjej Ebba.

2011-11-17 @ 22:27:46
Postat av: Jenny

Jasså=)

2011-11-18 @ 19:50:37
Postat av: Johanna Andersson

Roligt!!

2011-11-19 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0