Attans!

Kanelbullens dag idag!
En dag då det är helt okey att smälla i sig precis hur många bullar man vill med gott samvete.
Antal bullar jag ätit?
-Noll.
Kunde jag inte kommit på det tidigare?

Besök på BVC, där det konstaterades att tjejen växer som bara den!
Har även inhandlat minifom och sempers magdroppar för hennes magknip, men jag tänker börja med det förstnämnda så får vi se.
Tack för tipsen, väldigt väldigt välkomna!:)

Tycker det är så kul att vara uppe på BVC och se andra barn i olika åldrar. Man har så svårt att tänka sig att Ebba kommer växa och lära sig så mycket på så kort tid!
Går det verkligen så snabbt??

Nu är det top model som gäller, sen blir det nog en tidig kväll.
Men först ska jag försöka få C att gå med på att åka på en liten shoppingrunda till Kalmar någon dag..
Ska nog kunna lura med honom!:)


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag har inte heller ätit någon bulle.

2011-10-04 @ 21:05:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0