Fredag kväll.

Christoffer är iväg på hockey och Ebba bara sover.
Idol går på teven och i kvällens drink är coca cola med lime!

Linnea bad om ett par bilder på Ebba. Kunde inte bestämma mig för några favoritbilder, så nu är hennes mail proppfull av bilder;)

Har haft Sofia och Fredrik på besök, och för första gången träffat deras Emilia som är knappt två veckor äldre än Ebba!
En riktig sötnos:-)
Så kul! Och så jäkla tråkigt att Sofia inte bor kvar här nere!

Innan har vi varit hos Stella. Mitt andra lilla hjärta=)


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Jag vet inte vad jag ska skriva... Har bläddrat tillbaka i ditt arkiv och läst allt om eran första dotter, jag blir så tagen och otroligt berörd. Vet inte riktigt om ni vill ha "medlidande" eller hur jag ska uttrycka mig, men vill bara skriva att ni är så otroligt tuffa som har gått igenom en sån hemsk händelse. Era fina ord fick mig till tårar ikväll, jag som älskar barn tar åt mig SÅ mycket när sånt här ofattbart händer.



Era döttrar är hur fina som helst och jag önskar er all lycka i framtiden ♥



/ Kramar Emelie

2011-10-29 @ 02:28:06
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: marina

jag vet inte va ja ska skriva eller va som hände er stella, men ja såg video klippet. Otroligt vacker va hon. Och lika vacker är Ebba me :)



De ska ni va stolta över!



Kramar Marina

2011-11-03 @ 20:55:29
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/
Postat av: marina

jag vet inte va ja ska skriva eller va som hände er stella, men ja såg video klippet. Otroligt vacker va hon. Och lika vacker är Ebba me :)



De ska ni va stolta över!



Kramar Marina

2011-11-03 @ 20:55:31
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0