Fredag.

När ens sambo tröstar på natten(Ebba alltså, inte mig:)) tar flera böjbyten under morgonen/förmiddagen, OCH köper hem frukost, då vet man att det kommer bli en bra dag!

Var på BVC och fick berkäftat att Ebba växer som bara den. Har snart ingen liten bebis kvar!
Attans vad fort det har gått redan=)

Nu är C iväg på hockey, så vi roar oss bäst vi kan i väntan på Idol. Gå ganska så bra, #Adam Live, Dumle Pepparkaka(!), coca cola och Klick!.

Kanske slår på stort och tänder lite ljus!

Älskar nyheter!
(I godishyllan alltså)



Bara julmusten som saknas!



Nu ska jag se vad lilla Ashton har ställt till med för något.



Världens bästa:-)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag trodde inte att det skulle gå så fort när man fått barn som alla säger- men vips så var vår dotter helt plötsligt 2 år! Och det känns som det var igår hon föddes :)

Så njut av lilla sötnosen Ebba medans hon är pytteliten- snart springer hon omkring och gör bus överallt ;)

2011-10-14 @ 19:57:15
URL: http://blackdaliah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan tänka mig det:)

2011-10-14 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0